mandag den 19. september 2011

Rundvisning på IT-Universitetet og værksted om ny teknologi

Kære deltager i motionsfællesskabet i Valbyparken

Vi vil gerne invitere jer til en lidt anden aktivitet end det vi har lavet i Valbyparken fredag den 23. September 2011 kl. 10-12:

En rundvisning på IT-Universitetet, hvor en del af forskerne i projektet arbejder. IT-Universitetet ligger i Ørestaden mellem DR-byen og Københavns universitet. Bygningen blev færdig i 2004 og er tegnet af Henning Larsens tegnestue. IT-Universitetet er Danmarks mindste universitet med ca. 2000 studerende.

Efter rundvisningen laver vi et form for værksted, hvor I vil få
muligheden for at få introduktion og hjælp til at anvende nogle af de teknologier, som I er blevet præsenteret for ude i Valbyparken, men i mere rolige omgivelser.

Motionsfællesskabet er en del af projekt Seniorinteraktion i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune som har til formål at undersøge: Hvordan teknologi kan understøtte fællesskaber og sociale relationer blandt seniorer. Det afprøver vi gennem vores hjemmeside/blog: valbyparken.blogspot.com og nye funktioner på mobiltelefonen. I værkstedet vil vi derfor arbejde videre med vores hjemmeside på internettet samt de nye funktioner I har prøvet på mobiltelefonerne i parken. Der vil være noget for alle og på alle niveauer, så bare kom og vær med.

Hvis I har spørgsmål til arrangementet eller vil tilmelde jer inden, er I velkommen til at kontakte mig på:

Email adresse: signelouise@itu.dk
Tlf.nr.: 7218 5129 eller Mobil: 51901224

Vi glæder os til at se fra jer!

De bedste hilsner
Signe Louise Yndigegn (På vegne af Seniorinteraktionsprojektet)

Forsker på IT-Universitetet i København

Adressen er:
IT Universitetet i København, Rued Langgaardsvej 7, 2300 København S

Vi mødes ved receptionen lige ved hovedindgangen. Universitetet ligger mellem de to metrostationer: Islandsbrygge og DR-byen. Bus 5A stopper også tæt ved universitetet.

(klik på kortet for at se det i en større størrelse)

6 kommentarer:

  1. En god dag i Valbyparken vil være en dag med godt vejr, venlige mennesker og lege, der giver motion. Motion for hele kroppen.

    Hilsen, Ole

    SvarSlet
  2. En god dag i Valby parken for mig vil være frisk luft, bevægelse og evt. samvær med andre.
    Aktivitetsforslag: Gymnastik i det fri,boldspil(f.eks.Høvdingebold, rundbold mv),tegn,gæt og løb. Alt bevægelse er af det gode.

    Venlig hilsen
    Inger Elise Hansen

    SvarSlet
  3. Hej.
    Desværre har jeg ikke haft lejlighed til at deltage i nogle af Jeres arrrangementer i maj, juni og sept. måned i Valbyparken. Skulle det times mig en dag, så må det være på en frisk dansk sommerdag. En passende temperatur til fysisk aktivitet. Gerne i nærhed af rosebhaven og velduftendedag.

    Det bør være ind sanseoplevelse som jeg vil søge efter. Dufte, lys, behagelig temperatur og en blid vind i håret.

    Jeg vil derfor følge Jeres blog for herefter at finde en egnet dag, velsagtens i samråd med meterologisk institut.

    Tak for en dejlig dag her i IT-Uni.

    Poul Erik.

    SvarSlet
  4. For mig er en god dag i Valbyparken en dag hvor solen skinner og jeg sammen med nye og gamle venner spiller spil, går tur eller bare snakker. Valbyparken er i sig selv en meget stor oplevelse med meget varieret natur: skov, søer, vand, kondistier, haver m.v.

    MVH
    Birgit

    SvarSlet
  5. Jeg synes det en en god oplevelse og en god rundtur på en forholdsvis ny institution. Kaffe og wienerbrød understreger succen. jeg glæder mig til d.3o i Valbyparken og er spændt på aktiviteterne.

    Venlig hilsen
    Inger Elise Hansen

    SvarSlet
  6. Har ikke været med i tidligere akrtiviteter i valbyparken,men har fået lyst til at prøve dem efter en oplysende orientering i IT huset og nærstudie af jeres blog,så jeg glæder mig til den 30.

    MVH Aage

    SvarSlet