torsdag den 17. november 2011

Her er det lovede gruppebillede fra sidste uge og der er kommet flere billeder til det tidligere indlæg fra den 11.11.11. Jeg har ligget syg, så derfor er ikke sket så meget på bloggen som jeg lovede. Jeg er stadig ikke helt frisk, så jeg kommer desværre ikke i Valbyparken i morgen fredag den 18.11. Hvis nogle har lyst til selv at mødes og gå en tur, er I meget velkomne til det!

Jeg kan se på den smarte telefon, at der er godt gang i planlægningen for aktiviteter til næste fredag. Der er indlagt mange drikkepauser, så mon ikke vi skulle medbringe noget varmt? Jeg håber ikke at andre er blevet syge, for som Elisabeth skrev; var hendes fødder først tøet op om eftermiddagen...

Vi må huske at holde os i gang på næste fredag, så vi kan holde varmen. Indtil da kan vi varme os på det dejlige billede af lille Selma, og tanker om at Birgit snart kommer hjem fra de varmere himmelstøj, og Aage & Lisbeth måske læser med fra et varmt sted i USA?

De allerbedste varme og lune hilsner
Maria

1 kommentar:

  1. Hej Fredags-Venner.
    Tros at vejret var i sit kølige lune, så må jeg sige, at det var en dejlig dag.

    Mine små temperatur udsving fik mig til at tænke på, at en omgang disk-golf kunne være godt. Måske en runde med "en mod en", så kunne vi måske komme hurtire igennem banen og hvor et max. antal var i aktivitet.

    Tempel-træerne syntes jeg var klædelige i deres efterårs skrud, måske derfor de mange fotos af den varme gule farve. Især det træ viste sige gule runde frugter frem. Desværre fik jeg aldrig svar på om de var giftige for mennesker. Jeg var lidt for svag til at spille rollen som prøve klud i den sag.

    Med dyb beklagelse, jeg kan desværre ikke møde op på fredag. Hvilket giver mig mulighed for at afmelde mig pr. "Smartphone", men det fjerne jo ikke den kendsgerning at jeg er optaget til anden side.

    I min anden aktivitet i "Ældre i Bevægelse-Vesterbro" skal jeg repræsenterer foreningen i et "Work-shop arragement" i DGI-Byen. Dette arrangement er netop i samme tidsrum.

    Så denne kommentar giver mig mulighed for at sende alle fremmødte, den 25. nov., et ønske om en rigtig god dag sammen. - Jeg lover, og uanset hvad, så mødes vi den 2. dec. 2011 kl. 10,00 i Danmarks Designerskole.

    Med hilsen fra
    Poul Erik.

    Ps! Smart-phone er en sjov oplevelse. Det lykkedes mig, og ved egen hjælp, at få blokkeret internet forbindelsen efter 1½ døgn brug. Måtte anråbe Superviser-Lone om hjælp, som pr. omgående kaldte mig for "Pilfinger".
    Jeg redte dog lidt af æren ved at gendanne kontakten ved egen "Pilfinger-hjælp".

    Åhhh! - Disse autodidakte sjæle. Nu får jeg aldrig mere adgang til at betræde IT-Universitetets bonede gulve.

    POul E.

    SvarSlet