onsdag den 29. februar 2012

Besked fra Poul Erik

Klynk og Ynk. En kedsom vinter gik sig gang, men der burde ikke være en selvfølge at jeg skal have hostet mine lunger op få dem hakket til andemad.

Desværre og desværre. Efter et par lægebesøg er lægen endelig kommet til den konklusion at jeg har en lungebetændelse, og det er altså smadder uretfærdigt, ja altså, at I ved det.
 Jeg kan ikke deltage i morgen fredag den 24. februar.

Når jeg udtrykker det lidt barnligt og bruger ord som et krænket barn, så skyldes det tillige at vi igennem flere måneder har tilmeldt os et ophold på "Højskolen Marie Lyst" på Falster. Kurset strækker sig over 14 dage (er derfor først hjemme igen fra den 10. marts)under emnet "Europæiske film". Et emne vi har fået anbefaler og ikke mindst fordi højskolens ledelses par begge er tidlige journalister, hvoraf at Hans Jørgen Møller vat kultur journalist på Politiken og med film som hovedområde. Mette Grønnegaard, der er fruen på "slottet" har sit udspring fra både DR samt Tv2 og har i hovedtræk beskæftiget sig i ledelse og program sekr. 
Det vil med andre ord sige at vi møder op med store trøjer, lommetørklæder og antibiotika behandling.

Den største glæde er dog at vi nærmer os marts måned og formodentligt et velfortjent dansk forår med de glæder der hermed følger. 
Skulle nogen af Jer få lyst til at se mine dec. fotos, så kan de ses på min facebook, der pudsigt nok hedder Poul Erik Nielsen.
 Med dette en venlig hilsen til Jer alle. Håber I får nogle tiltrængte solstrejf i håret og nogle glimt i vinterens vandpyts
.
Poul Erik

(Se tilmelding til næste gang, i blogposten neden under)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar