onsdag den 21. december 2011

Fællesskabet frem over og tilmelding til næste gang!

Kære alle der deltog i fredags.

Tak for en hyggelig dag. Det var dejligt med freesbee golf, kaffe og hjemmelavede småkager. Der blev taget nogle fantastiske billeder på telefonerne. De seniorer der har billeder liggende må gerne prøve at sende dem til Nina på e-mail: z31b@suf.kk.dk, så ligger vi dem nemlig op på bloggen her. Hvis ikke det kan lade sig gøre, overfører vi dem til Ninas computer næste gang vi ses.

Vi besluttede, at motionsfællesskabet frem over er hver anden fredag i lige uger fra kl. 10-12. Mødestedet er ved søen ved Tudsmindevej. Næste gang bliver fredag d. 13. Januar 2012, hvor. Bo, Pernille og Nina vil deltage.

Vi glæder os til at se jer. Husk at sprede budskabet om det gode fællesskab i parken!

Rigtig god jul og godt nytår.
Lone, Thomas, Maria, Bo, Nina, AK, Grit og Pernille

Deltagere d. 13 januar:

Pernille (Københavns Kommune)
Nina (Københavns Kommune)
Bo (Humankoncept)
Birgit
Tekla
Janja
Inger Elise
Ole
Anni
Lisbeth
Aage
Ulla

Forslået aktiviteter:
  • Freesbeegolf
  • Rask gang
  • Lidt rask gang eller stafet i forbindelse med freesbeegolfen. f.eks. en aktivitet før hver ny post.
  • Vi kan jo dele op, så de, der evt. vil dette, er på ét hold og andre på et andet.
  • Bo plejer at være god til at finde på og så kommer det vel også an på vejret.


1 kommentar:

  1. Hej.
    Jeg vågnede lidt tidligt i dag. Et eller andet sagde mig at jeg var bagud med et eller andet.
    Tanker som "Er det allerede jul og hvor er jeg" løb igennem mit hoved.
    Jo nu var den der, jeg skylder Valbyparkes blog et indslag med fotos fra den 16. dec. 2011.

    I guder! Hvordag er det nu at jeg får mine fotos for denne dag , til at vandre fra HTC-smartphone og til bloggen.

    Den 16. dec. bar præg af et lidt tåget og diset vejr. Vi var vist 8 til ti fremmødte og med huen godt ned over ørene fil vi godt 2½ times samvær med snak, grin og disk-golf.

    Bo's første bemærkning var: "Og i der har smart-phone med, husk at tage nogle fotos! (den er god med ham, og hvor var det nu jeg fik dem oploadet til, hjælp og det der netop der jeg havde et overforbrug på op-loads af fotot.)

    Nå men hvis i aner et tåget slør over denne blog, så skyldes det vejret. Der var ellers nogle flotte fotos af Birgit der skræmte nogle ænder på flugt. Hvor i hytten mon de nu befinder sig. Jeg tror jeg lider af en fotofobi.

    Kan jeg ikke andet så kan jeg vel sende dem som mms til nogle af Jer.

    Tak for endnu en god dag, vi ses i det nye år den 13. jan. 2012.

    Godt nytår til Jer alle.
    Poul E.

    SvarSlet